Tuesday, June 30, 2009

Hanya tinggal MEMORY...

Jaya runtuh!!!!trkejut berok aku...xsngka r runtuh...aku rs mcm mimpi...bite trgmpar yg aku dgr ms aku br blk dr Melaka...mule r aku tringt kesah dolu2..kat jaya 2 r aku slalu lepak lps hbs skul,lps hbs keje,lps smua2 r...mmg byk kngan ngan building 2...tp syg,smuanya ranap ngan skelip mate...kuasa Allah...hmmmm....lbh kurg 7 @ 8 org yg trkorban dlm runtuhan 2...smoge xkn ade lg kjadian mcm ni brlaku lg...seram r dgr runtuh2 ni...meremang smua bulu...korg jge dri leklok ek...smoge hepi slalu!!!!:)

6 comments:

  1. wah,,semakin hebat dalam mengedit pix..terer..

    sy x penah pegi jaya..
    pegi jaya jusco penah la..

    ReplyDelete
  2. tp xleh lawan tokey lg...hahahhaha...mmg r xpnh g,kate dok sabah...nk bwk pn dh xde,tgk je r gambo 2 k...uhuhuhu

    ReplyDelete
  3. spe toke,spe toke..
    juz explore lagik,,mesti tambah2 terer..wahaha..

    alaa..nk g jugak..tp x pe la..nnt bw sy jalan2 g ou ye..tnjk kt mne tmpt kakak salu gossip..mcm dak2 yg kt jj tu..hahaha..

    ReplyDelete
  4. bangunan tu dekat public bank seksyen 14 ka... tak ingat dah...

    ReplyDelete
  5. musim bangunan roboh time ni..

    aku nk spam: baru ku perasan ko punya blog bertitle aku wanita? :D dan aku nk ckp..aku...lelaki KihKih :p bole?

    ReplyDelete
  6. public bank????ermm ye kot..ade byk bank r kat c2...mcm2 ade..hahahhaha...tp kat seksyn 14 r...kire dh dekat..hhehehehe...ok nnt sy bwk jln2 g ou k..ek eleh kuwe,aku tau r ko lelaki..cbuk jer nk tru tjuk aku...hahahahaha

    ReplyDelete